چقدر باید انتظار داشته باشید که برای یک قانون جذب عشق خوب بپردازید

Wiki Article

کسانی که موفقیت و داشتن یک زندگی موفق از نظر مالی، عاطفی و… برایشان مهم است

عزیزی که در سال ۹۹ در دوره ی جذب آرزو با تارهای اتری شرکت کردند ، نتیجه ی شرکتشون در این دوره رو با ما به اشتراک گذاشتن

قبل از ادامه ی مطالعه حتما داستان واقعی از زندگی آنا «از سلامتی تا بیماری و از بیماری تا شفاعت» را مطالعه کنید، سپس برگردید و به خواندن این صفحه ادامه دهید.

همان قوانینی که بنا داریم در این دوره ی فوق العاده و سراسر معجزه در مورد آن صحبت کنیم و به شما آنرا یاد دهیم و شما انجامش دهی تا بتوانی سلامتی را به چشم خودت ببینی، نه اینکه از من بشنوی.

طراحی سایت و سئو : مرکز طراحی وب زئوس

» می‌بینید؟ شما داستان را تغییر دادید. از این‌که به آن‌ها به چشم مشکل نگاه کنید، دست بردارید؛ آن‌ها را مانند موانعی ببینید که می‌توانید به راحتی از آن‌ها بگذرید.

از کسی که همان کار شما را قبلا انجام داده یا تجربه کرده اما در آن کار موفق نبوده و شکست خورده نیز مشورت نگیرید، چون آن فرد نتیجه باورهای نادرستش منجر به شکستش شده است.

حال شما برای اینکه ترس ها و نگرانی هایت را رفع کنی و از طرفی راه هایی نیز برای انجام بهترِ این امر مثل پیدا کردن همسر دلخواهت برای ازدواج، نحوه گرفتن جشن ازدواجت، نحوه پیدا کردن یا خریدنِ مَسکنت و یکسری حرکت های دیگر، بیایی و موضوع چگونه زن بگیرم و از کجا شروع کنم را با فردی مجرد مطرح کنی!

مطلب مهمی که خیلی نکته ظریفی در آن است درک همین موضوع و همین مسئله است که افراد زیادی اشتباها همیشه حرف های کسانی را باور می کنند که خودِ آن افراد به حرف های خودشان باور ندارند و هیچ نتیجه آشکاری هم در دست ندارند یعنی خودشان به حرف هایی که برای دیگران بهترین می دانند عمل نمی کنند یا مثلا بسیاری از مردم پای سخن کسانی می نشینند که به ظاهر خیلی زیبا صحبت می کنند اما خودشان عمل و نتیجه ای ندارند.

ورود/ثبت‌نام صفحه ‌اصلی محتوای‌ رایگان محتوای‌ ویژه دوره‌های ‌ویژه فروشگاه ‌کتاب تماس ‌با ‌ما راهنمای ‌سایت راهنمای ‌ فروشگاه ‌سایت دوره جذب کننده‌ی حرفه‌ای خوش آمدید!

سلامت جسمانی و سن ظاهری ما صرفاً تجلی افکار و باورهای درونی ما هستند، چه آگاهانه و چه ناخودآگاه، به ما قدرت کامل می‌دهد که آیا پیری یا بیماری زودرس را در بدن خود بپذیریم یا نه.

البته ما می توانیم به شما کمک کنیم که بصورت معجزه وار و به یکباره سلامتی تان را به دست بیاورید و تجربه این کار را قبلا خیلی زیاد توضيحات بيشتر داشته ایم اما اگر شما علت را پیدا و برطرف نکنید باز هم مدتی بعد آن معجزه سلامتی از بین خواهد رفت و شرایط مجددا به حالت قبل باز خواهد گشت.

این اثر خواندنی از رمز و رازهای خوشبختی و رسیدن به سعادت حقیقی سخن می‌گوید.

این اثر برای تمامی علاقمندان مطالب خودباوری، مفید و لذت‌بخش است.
کسانی که موفقیت و داشتن یک زندگی موفق از نظر مالی، عاطفی و… برایشان مهم است

برای دانلود جزوه، وارد پنل کاربری تون بشید، اونجا یه پیام وجود داره به نام جزوه دوره تارهای اتری، اون پیام رو باز کنید، داخلش لینک دانلود قرار گرفته.

من جزء کسانی بودم که برای آگاهی ودرک به جاهای مختلفی سرک کشیده بودم ومشتاق یادگیری ولی دراینجا درس هایم متفاوت بود .

فردی که قرار است کمک کننده شما باشد و شما را از جاده ی شلوغ زندگی عبور دهد فردی کاملا بینا، هوشیار، آگاه و توانا در این حوزه است.

معرفی و دانلود کتاب قانون جذب: راز شما برای جذب ثروت، قدرت، موفقیت و عشق در زندگی

.امروز وقتی این فایل رو گوش میکردم از صبح خانواده ام باز غافلگیرم کردند..ناراختی پیش آمده بود من شنیدم حسم خیلی بد بود حوصله هیچی نداشتم حتی با فرزندانم حوصله ی حرف زدن نداشتم ولی با خودم داری چیکار میکنی بسه بی راهی نرو رفتم این فایل دانلود کردم وشروع کردم به گوش کردن دیدم استاد از حس ها حرف میزنه ومن حواسم پرت حس ها شد ودیگر اون موضوع رو فراموش کردم ..ما تو مدرسه فقط پنج تا حس یاد گرفتیم وبزرگ شدیم حس ششم شنیدیم که طرف میگه حس ششم من میگه قرارع اتفاق خوبی بیفته ودرست در میاد ..ولی حس های که امروز استاد فرمود من تا الان اصلا دقت نکرده بودم ….

“چگونه از جایگاه فعالی به جایگاه دلخواه برسیم” جک کنفیلد

قانون جذب برای سلامتی در زمینه تلقین هم همانطور که پیش تر گفتیم دیده می شود. فردی به پزشک مراجعه کرده بود و نتوانست دارو های خود را در ایران تهیه کند، او توانست به کمک دخترش داروهای مشابه را فراهم کند.

اولین اصل که یکی از مهمترین و برجسته ترین اصول این آموزش ها و محاسن فرد استادضیاء می باشد این است که همیشه در مورد چیزهایی صحبت می کنند یا قوانین و آموزش هایی را ارائه می دهند که حتما خودشان قبل از هر کس دیگری آنرا مورد استفاده قرار داده، به آن عمل کرده و نتیجه های عالی گرفته اند و با دست پر از آن بعنوان بهترین اصول برای دریافت نتیجه عالی صحبت می کنند.

یعنی یک فرد بیمار یک عامل بوجود آورنده یا تولیدکننده بیماری در ذهنش دارد که تا هر زمان آنرا شناسایی نکند و برطرف نکند آن فکر برای همیشه بیماری تولید می کند و این مورد با هیچ دارویی رفع نمی شود.

از این جهت خودم را فردی که شایستگی آموزش دادن در حوزه سلامتی و کمک به دیگران برای بدست اوردن سلامتی شان  دارد می دانم، نه تنها شایستگی آنرا دارم بلکه در این حوزه بسیار قدرتمند و قوی عمل کرده ام و بسیار هم در این حوزه آگاهی دارم.

قوی‌ترین زنان، آنانی هستند که احساسات درونی‌شان را جدی می‌گیرند. بنابراین، دختران از سنین کودکی باید با احساسات درونی خودشان آشنا شوند و نحوه زندگی کردن خودشان در آینده را براساس ویژگی‌ها و تمایلات درونی‌شان انتخاب کنند.

لازم است پس از ثبت نام در دوره، صبور باشید و درسها را تا پایان گوش دهید تا جواب سوالات خود را دریافت کرده و بتوانید مشکلاتتان را برطرف کنید.

فصل نهم: شیوه‌های کاربردی قانون جذب برای فراگیری آن در زندگی روزمره

Report this wiki page